13 EL MUSICAL13 EL MUSICAL

PRECIO: 5€

Protagonizado por adolescentes entre 13 y 16 años, este espectáculo musical nació en Broadway en 2008 y trata temas como el miedo, el bullying y la manipulación.

Un musical sobre adolescentes, interpretado por adolescentes entre 13 y 16 años. Esto es 13, El Musical, un espectáculo nacido en Broadway en 2008, que ahora tiene versión sabadellense de la mano de Carlos de la Rosa, Irene Garrido y Abel Garriga, impulsores de la compañía Teatre d’Insomni. La obra ha sido todo un descubrimiento y quienes la han podido ver se han emocionado con la historia de Evan, un chico de 13 años, que deja Nueva York para instalarse en un pequeño pueblo de Indiana. Allí tendrá que aprender a convivir con nuevos compañeros de instituto y se dará cuenta que hacerse mayor no es fácil porque el miedo, el bullying y la manipulación harán acto de presencia.

FITXA ARTÍSTICA

Irene Garrido, adaptació lletres

Carles de la Rosa, adaptació llibret i direcció escènica

Irene Garrido, direcció vocal

Abel Garriga, direcció musical

Arnau Vidal, direcció tècnica

Montse Argemí, coreografia

Adri Mena, Carles Bernal, Josep Puig i Rubén Galdeano, músics

PREU: 5€ 

Protagonitzat per adolescents entre 13 i 16 anys, aquest espectacle musical va néixer a Broadway el 2008 i tracta temes com la por, el bullying i la manipulació.

Un musical sobre adolescents, interpretat per adolescents entre 13 i 16 anys. Això és 13, El Musical, un espectacle nascut a Broadway el 2008, que ara té versió sabadellenca de la mà de Carles de la Rosa, Irene Garrido i Abel Garriga, impulsors de la companyia Teatre d’Insomni. L’obra ha estat tot un descobriment i els qui l’han pogut veure s’han emocionat amb la història d’Evan, un noi de 13 anys, que deixa Nova York per instal·lar-se en un petit poble d’Indiana. Allí haurà d’aprendre a conviure amb nous companys d’institut i s’adonarà que fer-se gran no és fàcil perquè la por, el bullying i la manipulació faran acte de presència.

FITXA ARTÍSTICA

Irene Garrido, adaptació lletres

Carles de la Rosa, adaptació llibret i direcció escènica

Irene Garrido, direcció vocal

Abel Garriga, direcció musical

Arnau Vidal, direcció tècnica

Montse Argemí, coreografia

Adri Mena, Carles Bernal, Josep Puig i Rubén Galdeano, músics

MAIURTA – LOS GALINDOSMAIURTA – ELS GALINDOS

PRECIO: 10€

El espectáculo se representa en una carpa de circo e invita a participar en una historia de acrobacias, proezas y juegos de habilidad.

Los Galindos llegan con una carpa de circo íntima y entrañable (que llaman yurta) para ofrecer una historia de acrobacias, proezas y juegos de habilidad. Sólo de entrar, la atmósfera poética del espectáculo Maiurta hace que las preocupaciones se queden fuera, y entonces hay que soltarse para disfrutar de los recuerdos de oficios y vivencias de un payaso amnésico. La vitalidad y generosidad de las creaciones de la compañía ha conectado siempre con un público de todas las edades y culturas. Con Maiurta demuestran, de nuevo, que son los reyes de la orfebrería circense.

Músico: Marc Vila
Payaso: Marcel Escolano
Escritura: Marcel Escolano
Creación musical: Marc Vila
Dirección: Bet Garrell
Concepción de espacio y escenografía: Los Galindos
Técnico montaje y luz: Nathan Wallace
Vestuario: perturbada de ponzoña
Atrezzo: Txell Janot
Trastos: Helios
Pista: Antigua y Barbuda, SebasKifer y Txell Janot
Iluminación: Los Galindos
Sonorización: Marc Vila
Constructor: Raphaël Gacon Wenger
Fotografía: Jordi Bover y Maya Takeuchi
Vídeo: Jordi Teixidor
Diseño gráfico: Jordi Santamaria
Comunicación y distribución: Txell Bosch
Producción: Los Galindos.

HORARIO:
Sábado 20 y domingo 21 de octubre de 2012
Hora Sábado 18.00 y 20.00 h, y domingo 12.00 y 18.00 h

Duración 40 minutos
Entrada 10 €
Amigos de LaSala € 8
Puedes comprar las entradas por internet hasta tres horas antes del espectáculo.

Con la organización de: LaSala

PREU: 10€

L’espectacle es representa en una carpa de circ i convida a participar en una història d’acrobàcies, proeses i jocs d’habilitat.

Los Galindos arriben amb una carpa de circ íntima i entranyable (que anomenen iurta) per oferir una història d’acrobàcies, proeses i jocs d’habilitat. Només d’entrar-hi, l’atmosfera poètica de l’espectacle Maiurta fa que les preocupacions es quedin a fora, i aleshores cal deixar-se anar per gaudir dels records d’oficis i vivències d’un pallasso amnèsic. La vitalitat i generositat de les creacions de la companyia ha connectat sempre amb un públic de totes les edats i cultures. Amb Maiurta demostren, altra vegada, que són els reis de l’orfebreria circense.

Músic: Marc Vila
Pallasso: Marcel Escolano
Escriptura: Marcel Escolano
Creació musical: Marc Vila
Direcció: Bet Garrell
Concepció d’espai i escenografia: Los Galindos
Tècnic muntatge i llum: Nathan Wallace
Vestuari: Perturbado de Ponzoña
Atrezzo: Txell Janot
Andròmines: Helios
Pista: Antigua i Barbuda, SebasKifer i Txell Janot
Il·luminació: Los Galindos
Sonorització: Marc Vila
Constructor: Raphaël Gacon Wenger
Fotografia: Jordi Bover i Maya Takeuchi
Vídeo: Jordi Teixidor
Disseny gràfic: Jordi Santamaria
Comunicació i distribució: Txell Bosch
Producció: Los Galindos.

HORARI:
Dissabte 20 i diumenge 21 d’octubre de 2012
Hora Dissabte 18.00 i 20.00 h, i diumenge 12.00 i 18.00 h
Durada 40 minuts

Entrada 10 €
Àmics de LaSala 8 €
Pots comprar les entrades per internet fins a tres hores abans de l’espectacle.

Amb l’organització de: LaSala


NANDO CABALLERONANDO CABALLERO

En su último trabajo, titulado Plantes d’interior, Nando Caballero rodea con una banda potente y confirma los mejores pronósticos que se han hecho sobre él.

Después de quince años como presentador del magazine L’altra cara de la lluna en COM Ràdio y de diez como bajista de El Sobrino del Diablo, el sabadellense Nando Caballero decidió que ya era hora de estrenarse como compositor y cantante en solitario. Corría el 2010 cuando sacó su primer disco, Vuit dissabtes d’hivern, y un año después sorprendía con Dolors i maldecaps. Si el primero fue más electrónico y atmosférico, el segundo entró de lleno en el rock. Con el último trabajo, titulado Plantes d’interior, Caballero se rodea con una banda potente y confirma los mejores pronósticos que se han hecho sobre él.

En el seu últim treball, titulat Plantes d’interiorNando Caballero s’envolta amb una banda potent i confirma els millors pronòstics que s’han fet sobre ell.

Després de quinze anys com a presentador del magazine L’altra cara de la lluna a COM Ràdio i de deu com a baixista d’El Sobrino del Diablo, el sabadellenc Nando Caballero va decidir que ja era hora d’estrenar-se com a compositor i cantant en solitari. Corria el 2010 quan va treure el seu primer disc, Vuit dissabtes d’hivern, i un any després sorprenia amb Dolors i maldecaps. Si el primer va ser més electrònic i atmosfèric, el segon va entrar de ple en el rock. Amb l’últim treball, titulat Plantes d’interior, Caballero s’envolta amb una banda potent i confirma els millors pronòstics que s’han fet sobre ell.

OPEN THINK TANK 2012OPEN THINK TANK 2012

Open Think Tank es un lugar de encuentro y de debate desde el que se analiza, colectivamente, el presente y el futuro de L’Estruch.

Open Think Tank es un proyecto dirigido por Rubén Martínez, de la Plataforma de Investigación e Innovación Cultural Zzzinc, desde el que L’Estruch reflexiona sobre sí mismo y lo hace de forma pública. Open Think Tank se convierte, pues, un lugar de encuentro y de debate desde el que se analiza, colectivamente, el presente y el futuro de L’Estruch. En la edición de 2012 se centrará en el proyecto MediaEstruch y en el potencial cultural, social y económico de la relación entre investigación artística e innovación empresarial.

Para más información: www.lestruch.cat

Lunes 15

Taller 1 NauEstruch

A las 12 h Ponencias de expertos

ENRIC SENABRE 

Projects coordination i Community management en www.Goteo.org, plataforma de crowdfunding centrada en el fomento de proyectos de base creativa relacionados con la producción de bienes comunes.

MARCO MARTÍ

Licenciado en Sociología y Doctor en Políticas Públicas y Transformación Social (2010, UAB). Combina el trabajo como investigador en http://igop.uab.es con el activismo social. Miembro dehttp://latramaurbana.net

ORIOL PASTOR

Miembro fundador de la consultoría http://www.stimul.cat, es economista, ha cursado estudios específicos en Gestión Cultural, tiene experiencia aplicada en la organización y producción de eventos, así como un bagaje profesional de 7 años en los ámbitos de la empresa y la consultoría de negocio.

ROBERTO GÓMEZ DE LA IGLESIA

Lidera c2   i, organización que impulsa procesos creativos y nuevos ámbitos de relación entre la economía, la cultura y las organizaciones sociales. Entre otros, desarrollan el proyecto http://conexionesimprobables.esplataforma que facilita procesos de co-investigación entre artistas y empresas

A las 16 h Mesa de Trabajo 

Con la participación de Enric Senabre, Marc Martí, Oriol Pastor, Roberto Gómez de la Iglesia, Rubén Martínez, Francisco Benlliure, Oscar Abril Ascaso, Isidor Fernandez y otros invitados.

Miércoles 17 de octubre

Taller 1 NauEstruch

A las 10 h.

Mesa de trabajo

Con la participación de responsables institucionales, empresariales, sociales y culturales de Sabadell

Miércoles 24 de octubre

A las 19 h.

Conclusiones del taller

A cargo de: Rubén Martínez (Zzzinc) Francisco Benlliure (UmésDos) y Òscar Abril Ascaso (MediaEstruch).
En colaboración de:

Open Think Tank és un lloc de trobada i de debat des del qual s analitza, col·lectivament, el present i el futur de L Estruch.

Open Think Tank és un projecte dirigit per Rubén Martínez, de la Plataforma de Investigació i Innovació Cultural Zzzinc, des del qual L Estruch reflexiona sobre si mateix i ho fa de forma pública. Open Think Tank esdevé, doncs, un lloc de trobada i de debat des del qual s’analitza, col·lectivament, el present i el futur de L’Estruch. En l’edició de 2012 es centrarà en el projecte MediaEstruch i en el potencial cultural, social i econòmic de la relació entre investigació artística i innovació empresarial.

Per a més informació: www.lestruch.cat 

Dilluns 15

Taller 1 NauEstruch

A les 12 h Ponencies d’experts

ENRIC SENABRE 

Projects coordination i Community management en www.Goteo.org, plataforma de crowdfunding centrada en el foment de projectes de base creativa relacionats amb la producció de béns comuns.

MARC MARTÍ 

Llicenciat en Sociologia i Doctor en Polítiques Públiques i Transformació Social (2010, UAB). Combina la feina com a investigador a http://igop.uab.es amb l’activisme social. Membre de http://latramaurbana.net

ORIOL PASTOR 

Membre fundador de la consultoria http://www.stimul.cat, és economista, ha cursat estudis específics en Gestió Cultural, té experiència aplicada en l’organització i producció d’esdeveniments, així com un bagatge professional de 7 anys en els àmbits de l’empresa i la consultoria de negoci.

ROBERTO GÓMEZ DE LA IGLESIA 

Lidera c2 i, organització que impulsa processos creatius i nous àmbits de relació entre l’economia, la cultura i les organitzacions socials. Entre d’ altres, desenvolupen el projecte http://conexionesimprobables.esplataforma que facilita processos de co-investigació entre artistes i empreses

A les 16 h Mesa de Treball

Amb la participació d’Enric Senabre, Marc Martí, Oriol Pastor, Roberto Gómez de la Iglesia, Rubén Martínez, Francesc Benlliure, Oscar Abril Ascaso, Isidor Fernandez i altres convidats.

Dimecres 17 d’octubre

Taller 1 NauEstruch

A les 10 h. Mesa de treball

Amb la participació de responsables institucionals, empresarials, socials i culturals de Sabadell.

Dimecres 24 d’octubre

A les 19 h.

Conclusions del taller

A càrrec de: Ruben Martínez (ZZZinc) Francesc Benlliure (UmésDos) i Òscar Abril Ascaso (MediaEstruch).

En col·laboració de:

I FESTIVAL INTERNACIONAL DE TEATRO CON SOLO SEIS PROPUESTAS TEATRALES DE ARTISTAS VISUALES QUE TIENEN MAS BIEN POCA EXPERIENCIA TEATRALI FESTIVAL INTERNACIONAL DE TEATRE AMB NOMÉS SIS PROPOSTES TEATRALS D’ARTISTES VISUALS QUE TENEN MES AVIAT POCA EXPERIENCIA TEATRAL

Los artistas visuales en residencia en NauEstruch cambian de registro y se adentran en el medio teatral.

Uno de los objetivos de NauEstruch es fomentar y posibilitar, entre sus artistas residentes, la experimentación más allá de sus ámbitos habituales de trabajo. Así, cuatro artistas visuales residentes en NauEstruch han desarrollado una propuesta para un lenguaje que no les es propio: el medio teatral. El resultado se puede ver en el I Festival Internacional De Teatro Con Sólo Seis Propuestas Teatrales De Artistas Visuales Que Tienen Más Bien Poca Experiencia Teatral, con obras de los artistas Marla Jacarilla, José Begega, Ramon Ruaix, Christina Shultz, Cooperativa General Humana, Petia Cervera Krupova y un invitado especial, Black Tulip.

SUITE

A las 19 h en el ESTRUCH BAR 

RAMON RUAIX

Play(Popurrí Puig)Back. [Imma Man renace Manuel y..] 60’

EnsayoAbierto-Conferencia-Acción alrededor de la literatura de Manuel Puig, de sus adaptaciones cinematográficas y la (IM)posible concreción teatral de Bajo Un Manto De Estrellas (M.Puig 1982). Una parte de la compañía BUMDE: la actriz y interprete Karme Màlaga u el sabadellense espía de Puig, Ramon Ruaix Prat, ella como Inma Man, recuperada diva de un underground-colage-catalán desaparecido y el cómo director que la quiere resucitar, mediante un brainstorming(Popurrí) ininterrumpido (o no) de una hora en la que el público puede participar, preguntar, o/y salir tanto del escenario, la sala y/o el proceso. Abrimos un Play-Back Encuentro dentro de la constelación Puig, Manuel (General Villegas, Argentina 1932-Cuernavaca, México, 1990).

http://clubcinefilcruising.blogspot.com.es/2012_10_01_archive.html

TEATRO ESTRUCH A las 20 h

COOPERATIVA GENERAL HUMANA

Animismo 45’

Descripción: El animismo (del latín alma) es un concepto que engloba diversas creencias en las que tanto los objetos (útiles de uso cotidiano o bien aquellos reservados a ocasiones especiales) como cualquier elemento del mundo natural (montañas, ríos, el cielo, la tierra, determinados lugares característicos, rocas, plantas, animales, árboles, etc.) están dotados de alma y son venerados o temidos como dioses (Fuente: Wikipedia)

www.cooperativageneralhumana.org

SALA 1 ESTRUCH 

BLACK TULIP

Sesión de relajación 30’

Se trata de una serie de ejercicios de relajación que como tales aluden, desde el exceso y el absurdo, a la idea de individuo como nómada o la imagen arquetípica de la naturaleza sin rasgo cultural alguno. Black Tulip es un proyecto que se presenta como paraguas para una serie de propuestas que eventualmente requieren de cierto margen de experimentalidad y por tanto de libertad. Trabajando desde el anonimato se exime al artista de todo tipo cortapisa que pudiera limitar su producción. blcktlp.info

TEATRO ESTRUCH

CRISTINA SCHULTZ con la colaboración de Carme Viñas

“Who is she” un looper escénico sobre la sangre 27’

Mi propuesta es una tecno fantasía, una historia de lírica electrónica. Con la tecnología de live stop motion, un audio looper y un colage de nuestros cuerpos, la Carme Viñas y yo creamos una narrativa musical sobre la sangre como hilo vital de la vida. Sigo la metodología de discjokey, pincho imágenes y un cuento efímero se crea delante de los ojos del espectador. ¿Cómico o dramático?

www.christinaschultz.com

PETIA CERVERA KRUPOVA

La guerra del golfo no ha tenido lugar

“Puesto que esta guerra ya estaba ganada de antemano, jamás sabremos qué pinta habría tenido si hubiese existido. Jamás sabremos qué pinta habría tenido un iraquí que hubiese luchado con alguna posibilidad de combatir. Jamás sabremos qué pinta habría tenido un americano que hubiese luchado con alguna posibilidad de ser derrotado. Hemos visto qué pinta tiene un proceso ultramoderno de electrocución, de parálisis, de lobotomía de un enemigo experimental fuera del campo de batalla, sin posibilidad de reacción. Pero esto no es una guerra. Del mismo modo que 10.000 toneladas diarias de bombas no bastan para hacer que esto sea una guerra. Igual que la transmisión directa vía CNN, el tiempo real de la información no basta para autentificar una guerra.”

BAUDRILLARD, Jean, La guerra del Golfo no ha tenido lugar (1991) Ed. Anagrama, Barcelona

MARLA JACARILLA

Acotaciones tras la cuarta pared 25’

Instalación teatral/Vídeo

Proyecto seleccionado en el Certamen Art Públic, Universidad de Valencia.

Drama en cuatro actos cuyo tono oscila entre lo trágico, lo cómico, lo fársico y lo metalingüistico. Historia en la que un falso demiurgo conversa con personajes ya existentes, pertenecientes a otras obras teatrales. Ejercicio de descontextualización y apropiación intencionadas. Myse en abyme que reflexiona sobre la autonomía de los personajes y la posible ausencia del intérprete. www.marlajacarilla.es

JOSE BEGEGA con la colaboración de José Doménech

La tempestad/ Cristopher Marlowe 30’ 

Los debates sobre autoría de las obras de William Shakespeare están cada vez más fundados, y plantean la posibilidad de que, ya fuera un grupo o un solo autor, habría alguien tras el personaje interpretado por Shakespeare. Entre las variadas teorías sobre la mano que escribía tras la identidad de Shakespeare aparece Cristopher Marlowe que era un joven supuestamente triunfador, enigmático, espía, intelectual, camorrista, homosexual y revolucionario. Este fingiría su asesinato para librarse de la cárcel, tortura y muerte reapareciendo un año después tras la identidad de un actor, William Shakespeare.

www.josebegega.com

Els artistes visuals en residència a NauEstruch canvien de registre i s’endinsen en el mitjà teatral.

Un dels objectius de NauEstruch és fomentar i possibilitar, entre els seus artistes residents, l’experimentació més enllà dels seus àmbits habituals de treball. Així, quatre artistes visuals residents a NauEstruch han desenvolupat una proposta per a un llenguatge que no els és propi: el mitjà teatral. El resultat es pot veure en el I Festival Internacional De Teatre Amb Només Sis Propostes Teatrals D’Artistes Visuals Que Tenen Més Aviat Poca Experiència Teatral, amb obres dels artistes Marla Jacarilla, Jose Begega, Ramon Ruaix, Christina Shultz, Cooperativa General Humana, Petia Cervera Krupova i un convidat especial, Black Tulip.

SUITE

A les 19 h a l’ESTRUCH BAR

RAMON RUAIX

Play(Popurrí Puig)Back. [Imma Man renace Manuel y..] 60’

AssaigObert-Conferència-Acció al voltant de la literatura de Manuel Puig, les seves adaptacions cinematogràfiques i la (IM)possible concreció teatral de Bajo Un Manto De Estrellas(M.Puig 1982). Part de la companyia BUMDE: l’actriu i intèrpret Karme Màlaga i el sabadallenc espia de Puig, Ramon Ruaix Prat, ella com a Imma Man, recuperada diva d’un underground-collage-català desaparegut i ell com a director que la vol ressuscitar, empren un brainstorming(Popurri) ininterromput (o no) d’una hora dins la que el públic pot participar, preguntar, entrar o/i sortir tan de l’escenari, la sala i/o el procés. Obrim un Play-Back Encontre dins la constel·lació Puig, Manuel (General Villegas, Argentina 1932-Cuernavaca, Mèxic 1990).

http://clubcinefilcruising.blogspot.com.es/2012_10_01_archive.html

TEATRE ESTRUCH A les 20 h

COOPERATIVA GENERAL HUMANA

Animismo 45’

Descripció: L’animisme (del llatí ànima) és un concepte que engloba diverses creences en les quals tant els objectes (útils d’ús quotidià o bé els reservats a ocasions especials) com qualsevol element del món natural (muntanyes, rius, el cel, la terra, determinats llocs característics, roques, plantes, animals, arbres, etc.) estan dotats d’ànima i són venerats o temuts com déus (Font: Wiquipèdia)

www.cooperativageneralhumana.org

Sala 1 ESTRUCH

BLACK TULIP

Sessió de relaxació 30

Es tracta d’una sèrie d’exercicis de relaxació que, com a tals, fan referència, des de l’excés i l’absurd, a l’idea d’individu com a nòmada o la imatge arquetípica de la natura sense cap tret cultural. Black Tulip és un projecte que es presenta com a paraigua per a una sèrie de propostes que eventualment requereixen de cert marge d’experimentalitat i, per tant, de llibertat. Treballant des de l’anonimat s’eximeix l’artista de tot tipus d’entrebanc que pogués limitar la seva producció. blcktlp.info

TEATRE ESTRUCH

CRISTINA SCHULTZ amb la col·laboració de Carme Viñas

“Who is she” un looper escènic sobre la sang 27’

La meva proposta es una tecno fantasia, una història de lírica electrònica. Amb la tecnologia de live stop motion, un àudio looper i un collage dels nostres cossos, la Carme Viñas i jo creem una narrativa musical sobre la sang com a fil vital de la vida. Segueixo la metodologia de discjòquei, pinxo imatges i un conte efímer es crea davant dels ulls del espectador. Còmic o dramàtic? www.christinaschultz.com

PETIA CERVERA KRUPOVA

La guerra del golfo no ha tenido lugar 

“Com que aquesta guerra ja estava guanyada per endavant, mai no sabrem quina pinta hauria tingut si hagués existit. Mai sabrem quina pinta hauria tingut un iraquià que hagués lluitat amb alguna possibilitat de combatre. Mai no sabrem quina pinta hauria tingut un americà que hagués lluitat amb alguna possibilitat de ser derrotat. Hem vist quina pinta té un procés ultramodern d’electrocució, de paràlisi, de lobotomia d’un enemic experimental fora del camp de batalla, sense possibilitat de reacció. Però no és una guerra. De la mateixa manera que amb 10.000 tones diàries de bombes no n’hi ha prou per fer que això sigui una guerra. Igual que la transmissió directa via CNN, amb el temps real de la informació no n’hi ha prou per autentificar una guerra.”

BAUDRILLARD, Jean, La guerra del Golfo no ha tenido lugar (1991) Ed. Anagrama, Barcelona

MARLA JACARILLA

Acotaciones tras la cuarta pared 25’

Instal·lació teatral/Vídeo Projecte seleccionat en el Certamen Art Públic. Universitat de València.

Drama en quatre actes que oscil·len entre allò tràgic, còmic, fàrsic i metalingüístic. Història en què un fals demiürg conversa amb personatges ja existents, que pertanyen a altres obres teatrals. Exercici de descontextualització i apropiació intencionades. Myse en abyme que reflexiona sobre l’autonomia dels personatges i la possible absència de l’intèrpret.

www.marlajacarilla.es

JOSE BEGEA amb la col·laboració de José Doménech

La Tempestad/Cristopher Marlowe 

Els debats sobre l’autoria de les obres de William Shakespeare són cada cop més fundats, i plantegen la possibilitat que, ja fos un grup o un únic autor, hi hauria algú darrere el personatge interpretat per Shakespeare. Apareix Cristopher Marlowe, que era un jove suposadament triomfador, enigmàtic, espia, intel·lectual, camorrista, homosexual i revolucionari. Aquest fingirà el seu assassinat per lliurar-se de la presó, tortura i mort, reapareixent un any després darrere de la identitat d’un actor, William Shakespeare.

www.josebegega.com

INAUGURACIONES? NO, GRACIASINAUGURACIONS? NO, GRÀCIES

Los artistas que trabajan en residencia en NauEstruch muestran su proceso mas creativo.

NauEstruch expone el trabajo de los artistas que trabajan en residencia. No se muestra obra acabada sino procesos en curso, convirtiéndose en un laboratorio de nuevos formatos expositivos líder en Cataluña.

Els artistes que treballen en residència a NauEstruch mostren el seu procés creatiu.

NauEstruch exposa el treball dels artistes que hi treballen en residència. No es mostra obra acabada sinó processos en curs, esdevenint un laboratori de nous formats expositius capdavanter a Catalunya.

VII CERTAMEN COREOGRÁFICO – PEQUEÑO MUNDOVII CERTAMEN COREOGRÀFIC – PETIT MÓN

PRECIO: 5€

El Certamen Coreográfico de Sabadell se dirige a jóvenes talentos de la danza, que pueden presentar trabajos en solitario o con varios intérpretes.

A lo largo de siete años, 140 compañías han presentado trabajos en el Certamen Coreogràfic de Sabadell, una cita obligada para jóvenes talentos de la danza, que pueden proponer tanto solos como piezas con varios intérpretes. Organizado por la Associació de Teatre-Dansa Petit Món y el Ayuntamiento de Sabadell, con la colaboración del Certamen Internacional de Coreografía Burgos-New York, otorga tres premios, el primero de los cuales está dotado con 1.000 euros y una residencia de un mes en L’Estruch, además de la posibilidad de acceder a asesoramiento coreográfico y de estrenar la pieza en el equipamiento.

COMPAÑIAS:

Pol Jiménez amb Subconscient

Iker Arrue amb Verfallen

Ariadna Gironés i Claudio Rojas amb Solo entre dos

Claudio Rojas amb Memorias físicas

Carlos Bonilla amb Prodance

Guido Sarli amb Nini-Funi

JURADO:

Sol Picó (coreografa i bailarina)

Olga Clavel (ganadora del 2r premio del Certamen 2009 junto Miryam Mariblanca)

Cristina Alonso (coordinadora del Graner Centre de creación de Barcelona)

Ivana Miño (actriz i bailarina)

Carles de la Rosa (director de teatro)

PREU: 5€ 

El Certamen Coreogràfic de Sabadell s’adreça a joves talents de la dansa, que poden presentar treballs en solitari o amb diversos intèrprets.

Al llarg de set anys, 140 companyies han presentat treballs al Certamen Coreogràfic de Sabadell, una cita obligada per a joves talents de la dansa, que poden proposar tant solos com peces amb diversos intèrprets. Organitzat per l’Associació de Teatre-Dansa Petit Món i l’Ajuntament de Sabadell, amb la col·laboració del Certamen Internacional de Coreografia Burgos-New York, atorga tres premis, el primer dels quals està dotat amb 1.000 euros i una residència d’un mes a L’Estruch, a banda de la possibilitat d’accedir a assessorament coreogràfic i d’estrenar la peça a l’equipament.

COMPANYIES:

Pol Jiménez amb Subconscient

Iker Arrue amb Verfallen

Ariadna Gironés i Claudio Rojas amb Solo entre dos

Claudio Rojas amb Memorias físicas

Carlos Bonilla amb Prodance

Guido Sarli amb Nini-Funi

JURAT:

Sol Picó (coreògrafa i ballarina)

Olga Clavel (guayadora del 2r premi del Certamen 2009 junt Miryam Mariblanca)

Cristina Alonso (coordinadora del Graner Centre de creació de Barcelona)

Ivana Miño (actriu i ballarina)

Carles de la Rosa (director de teatre)

LAVA – STUDIO ORKA / TEATRE LLIURELAVA – STUDIO ORKA / TEATRE LLIURE

PRECIO: 8€

Studio Orka es una compañía belga que crea espectáculos infantiles absolutamente atractivos para todos los públicos.
El suyo es un teatro muy cercano, con una estética contemporánea y una ingeniosa utilización de las técnicas audiovisuales. En el espectáculo Lava –que cuenta con la participación del Teatre Lliure y de Imaginart– los de Studio Orka cuentan la historia de unos geólogos que, casualmente, hacen un descubrimiento durante la construcción de un aparcamiento. Con la ayuda de minicámaras ven que el subsuelo está habitado por unos seres diminutos… Magia, misterio y humor inteligente están garantizados. Aforo reducido.

FICHA ARTÍSTICA:
Idea y creación: Studio ORKA (Martine Decroos, Philippe Van de Velde, Katrien Pierlet, Brenda Bertin, Dominique afanaron)
Dirección: Martine Decroos, Philippe van de Velde, Brenda Bertin
Supervisor artístico: Marco Montserrat
Actores: Pol López, Carla Rovira, Neus Umbert
Técnico: Krishna Molina
Coproducción: Teatre Lliure y Imaginart 
con la colaboración de LaSala a partir de la producción original de Studio Orka.

HORARIOS:

Sábado 6 y domingo 7 de octubre de 2012

Hora 18:00 sábado y 12.00 y 18.00 h Domingo
Duración 50 minutos
Entrada 8 €
Amigos de LaSala € 6

Puedes comprar las entradas por internet hasta tres horas antes del espectáculo.

Con la organización de: LaSala

PREU: 8€

Màgia, misteri i humor intel·ligent estan garantits en un espectacle per a tots els públics.

Studio Orka és una companyia belga que crea espectacles infantils absolutament atractius per a tots els públics. El seu és un teatre molt proper, amb una estètica contemporània i una enginyosa utilització de les tècniques audiovisuals. A l’espectacle Lava –que compta amb la participació del Teatre Lliure i d’Imaginart– els d’Studio Orka expliquen la història d’uns geòlegs que, casualment, fan un descobriment durant la construcció d’un aparcament. Amb l’ajuda de minicàmeres veuen que el subsòl està habitat per uns éssers diminuts… Màgia, misteri i humor intel·ligent estan garantits.

Fitxa artística:

Idea i creació: Studio ORKA (Martine Decroos, Philippe Van de Velde, Katrien Pierlet, Brenda Bertin, Dominique Van Malder)
Direcció: Martine Decroos, Philippe van de Velde, Brenda Bertin
Supervisor artístic: Marc Montserrat
Actors: Pol López, Carla Rovira, Neus Umbert
Tècnic: Krishna Molina
Coproducció: Teatre Lliure i Imaginart 

amb la col·laboració de LaSala

 a partir de la producció original de Studio Orka.

HORARIS:
Dissabte 6 i diumenge 7 de d’octubre de 2012
Hora 18.00 dissabte i 12.00 i 18.00 h diumenge
Durada 50 minuts

Entrada 8 €
Amics de LaSala 6 €
Pots comprar les entrades per internet fins a tres hores abans de l’espectacle.

Amb l’organització de: LaSala

LOS INSTITUTOS EN ESTRUCH – Actuación Matinal, TONI JODAR explica la danza moderna y contemporáneaELS INSTITUTS A L’ESTRUCH – Actuació Matinal, TONI JODAR explica la dansa moderna i contemporània

Los estudiantes de los centros educativos de secundaria tienen la oportunidad de asistir a ensayos abiertos de artistas que trabajan en L’Estruch, ver obras de teatro relacionadas con el currículo escolar y adentrarse en la historia de la danza.

Els estudiants dels centres educatius de secundària tenen l’oportunitat d’assistir a assaigs oberts d’artistes que treballen a L’Estruch, veure obres de teatre relacionades amb el currículum escolar i endinsar-se en la història de la dansa.

TONI JODAR EXPLICA … LA DANZA MODERNA Y LA CONTEMPORÁNEATONI JODAR EXPLICA… LA DANSA MODERNA I LA CONTEMPORÀNIA

Se trata de un espectáculo de danza que, mediante el movimiento y la palabra, explica los principales géneros y artistas que crearon y promovieron la danza moderna y contemporánea durante el siglo XX, facilitando la comprensión de esta disciplina y dando a conocer la evolución del clásico al contemporáneo.

El bailarín y coreógrafo Toni Jodar, uno de los profesionales más representativos de la danza contemporánea de Cataluña y del estado español, ilustra con su cuerpo el paso del tiempo de la danza y utiliza su experiencia y humor para hacer que sea una “performance” de carácter pedagógico que se convierte en una lectura creativa y amena.

A quién se dirige: segundo ciclo de ESO y bachillerato
Duración: 70 minutos
Aforo: 190 asistentes
Fecha: 4 de octubre, a las 12.00h
Precio: 5 euros

INSCRIPCIÓN:

A través de la web de Ciudad y Escuela: http://w2.sabadell.cat/ca/ciutat-i-escola
Información: A partir del 4 de septiembre en L’Estruch.
Persona de contacto: Ada Cruz / Salud Tarruell
Teléfono: 93 717 25 71 (martes, de 9.30 a 14.00)
Correo electrónico: formacioestruch@ajsabadell.cat
Web: www.lestruch.cat

Con la colaboración de LaSala Miguel Hernández.

Os dejamos aquí un video de Toni: http://www.youtube.com/watch?v=ii0w7N8Lbg0

Es tracta d’un espectacle de dansa que, mitjançant el moviment i la paraula, explica els principals gèneres i artistes que van crear i van promoure la dansa moderna i contemporània durant el segle XX, facilitant la comprensió d’aquesta disciplina i donant a conèixer l’evolució del clàssic al contemporani.

El ballarí i coreògraf Toni Jodar, un dels professionals més represen- tatius de la dansa contemporània de Catalunya i de l’estat Espanyol, il·lustra amb el seu cos el pas del temps de la dansa i utilitza la seva experiència i humor per fer que sigui una “performance” de caràcter pedagògic que es converteix en una lectura creativa i amena.

A qui s’adreça: segon cicle d’ESO i batxillerat
Durada: 70 minuts
Aforament: 190 assistents
Data: 4 d’octubre, a les 12.00h
Preu: 5 euros

INSCRIPCIÓ:

A través del web de Ciutat i Escola: http://w2.sabadell.cat/ca/ciutat-i-escola
Informació: A partir del 4 de setembre a L’Estruch.
Persona de contacte: Ada Cruz / Salut Tarruell
Telèfon: 93 717 25 71 (dimarts, de 9.30 a 14.00)
Correu electrònic: formacioestruch@ajsabadell.cat
Web: www.lestruch.cat

Amb la col·laboració de LaSala Miguel Hernández.

Us deixem aquí un video d’en Toni: http://www.youtube.com/watch?v=ii0w7N8Lbg0